Gott och blandat......

Här blir man kallad än för det ena än för det andra, bara för att man ej uppdaterar sig ofta nog.... skojar bara med Er....
Här kommer det lite gott och blandat:
Var till kalix med sonen och fick annan medicin för pollen allergin. Sedan styrde vi vår kosa till Lule, där inhandlades det skor till de minsta, det blev både gympaskor och stövlar, det är tur att skokanonen finns....
Efter det så åkte vi till de storaflickorna, där fick Kalle börja uppdataera datorn, för det behövdes verkligen.
Vi andra fikade hallon/blåbärs- och choklad muffins, det var smarrigt.
Sedan åkte min äkta hälft och Anna till Pite och hämtade en 21 tums skärm till våran dator och den är stor....
Jag och Anton stannade hos flickorna men blev lämnade ensamma för de skulle på crusing i Pite. Vi promenerade runt i Gammelstan och hämtade pizza som var super god...
Idag är det glada vappen som Elli kallar den, då ska vi till Kärrbäck för att lämna Anna till Linda, vi andra drar söder ut, till min mor och far i Keräsjoki och senare till Kalles mor och far i Keräsjänkkä.
Har gjort smörgåstårta som ska tas med till Lule imorgon, flickorna har problem än med datorn, så Kalle måste fixa denna.
Nu måste jag sluta för Anton står och trampar i hallen, han vill ut och åka cykel efter vägen och då promenerar jag. Vi hörs!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anki

Wow får du större skärm till datorn. För att kunna blogga mer!!!
Låter ju ungefär som rödluvan o vargen: Varför har du så stor skärm? För att kunna blogga mer!!!!
Glada vappen

Postat av: Sussi

Hahahaaaaa, ja den var bra Anki - är d så Majsan? :D Spännande i fortsättningen då!!!

2006-04-30 @ 17:34:43
Postat av: elli

Glada vappen kära kåleka!

2006-04-30 @ 19:15:37
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Nina

bra med större skärm = större chans för uppdatering.....*ler*

2006-05-01 @ 18:02:00
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Kajsa

Vilken fartfylld helg ni har haft! Vi ses i morgon!

2006-05-01 @ 22:51:43
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: Lotta

Majsan, nu är du ganska så seg på uppdatering tycker jag.. :)

2006-05-05 @ 09:29:59
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Nu håller jag faktiskt med min guddotter...

2006-05-07 @ 09:46:31
Postat av: Kajsa

Nu är det måndag.............

2006-05-08 @ 08:37:42
Postat av: Kajsa

Och i dag är det onsdag...

2006-05-10 @ 07:51:14
Postat av: Kajsa

Men är du bara ute och krattar eller...

2006-05-10 @ 21:49:36
Postat av: Nina

stor skärm...har du fått...men inte blev det bättre för det *SUCK*

2006-05-10 @ 23:50:08
URL: http://anin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback