Änteligen!!!!

Nu har man spelat den sista föreställningen av showen för denna gång.
Samtidigt känns det bra och samtidigt vemodigt, men nu så kommer familjen att få se mer av mig.Imorgon är det bara resten kvar att städa.
Anna åkt till Lule med de stora flickorna och ska vara där några dagar, vi åker och hämtar henne på onsdag,men skulle jag få bestämma så skulle jag ej släppa henne alls.... men det går hon ej med på. Jag vet ju att de har det bra men ändå....
Vi ska och titta på en annan lägenhet åt flickorna och senare till Boden för att se om vi hittar en fin balklänning åt Sofia, som man kan hyra, hade tänkt sy en till henne men hon sa att om det kostar mindre så varför inte hyra en (så slipper du mamma)hon sa att man använder den bara en gång i sitt liv, det var klokt sagt tycker Kalle och jag.
Ska ta mig en stor kopp med te och lite honung och en huvudvärks tablett, vi syns och hörs kära bloggare!!

Kommentarer
Postat av: joannah

Ni var så duktiga allihopa på revyn! Det är alltid lika kul att komma och titta!

Postat av: Kajsa

Majsan! Jag tycker verkligen om dej jättemycket!!!

2006-03-06 @ 18:13:06
Postat av: elli

Ni var helt underbara i showen! Det är bra att du tar igen dej för vecka 13 eller 14 börjar vi med Nautilus!!!!!!

2006-03-09 @ 18:43:31
URL: http://elli.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback