Kölden biter.

Vad kallt det är, var ut och skulle promenera men vände efter halva vägen.
Inte ens katten vill gå ut, han har nog en bantingskur på gång just nu.
Man skulle nog ta en liten kur själv oxå men det är inte lätt när det finns så mycket gått att äta och dricka.
Grattade min lillasyster som fyllde 38 år,hon närmar sig min ålder fast det vill hon inte medge.
Har oxå pratat med de stor i Lule och de har det bra och kallt.
Om en liten stund börjar på spåret och efter det är det Nisse Hult som man inte får missa.
Ha en fortsatt bra kväll tills vi hörs igen.

Kommentarer
Postat av: joannah

skit åxå, jag missar ju på spåret, jobbar! HAr alltid, alla år tyckt att det var ett pensionärsprogram...men nu älskar jag det, det är faktiskt riktigt underhållande!

Postat av: elli

Och jag älskar Nisse Hult serien! Det är ett måste att se den. Vi synns tomorrow. Och inte ett endaste rövslickeri från min sida, sådet så!!!!!

2006-02-05 @ 10:21:55
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: kajsa

Kolla in din medarbetares hals i morgon...

2006-02-05 @ 15:43:18
Postat av: aegnes

hur var medarbetarens hals? har det hänt nåt med den som vi andra borde få nys om?????
och inte vet jag varför du frågar om jag har utgått. jag tror jag har skrivit oftare än dig så det så!!!!!!=)

2006-02-06 @ 17:52:50
Postat av: kajsa

Det är dags för uppdatering...det är ju varmare nu...

2006-02-08 @ 07:25:16
Postat av: aegnes

nååå... hur var det nu med medarbetarens hals

2006-02-10 @ 16:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback