Äntligen....

Har nog haft helg för länge eller hur?
Det har vart fullt upp med teater både för Anna och mig, men nu är Annas teater slut och det känns skönt, bara jag skulle komma ihåg mina egna texter och sånger. Elli har skrivit nya sånger och en av dem skulle jag visst sjunga, men det får vi väl se, vad de andra tycker om detta!!!!!
Jag snodde datorn för ungarna skulle se på tvoch min man pratar i telefon.
Mina barns kusin har fått en egen lägenhet och får flytta in den 1 mars, det tycker flickorna är roligt.
Har vart och sett till de äldre folket, både på Kalles sida och min egen, de hade det bara bra. Ska nu se vidare på OS och sedan gå och hälsa på John Blund, vi syns och hörs !!!!!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Kommer nu från bastun och jag tror att mr Blund är nära...vi ses i morrn!

2006-02-19 @ 20:46:11
Postat av: aegnes

ska åxå få hälsningar av mr bond... eller var det blund

2006-02-19 @ 21:20:44
Postat av: elli

du SKA sjunga den och du KAN sjunga den. SÅ DET SÅ.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback