Äntligen helg!!!

Äntligen helg, men då är man ej ledig ändå, vi har teaterträning och ungarna har det oxå fast efter oss.
Det känns lite kämpigt just nu men det går bättre och bättre när man kommer in i teaterns alla repliker....
Idag ska det skottas snö i arenan som ungarna ska spela i, hoppas att det blir varmare under dagen.Jag tycker att alla bloggare ska reservera den 3 mars och helgen till att komma och se på oss då.
I Luleå har det stora barnen det bra, deras kusin får nog en egen lägenhet ganska snart, så då får de vara ensamma mer.
Vi ses och hörs alla bloggare!!!

Kommentarer
Postat av: elli

Är det 3 mars som är premiär???

Postat av: aegnes

nämen titta! majsan kan fortfarande använda bloggen!=,)

2006-02-11 @ 12:26:11
Postat av: kajsa

Visst har vi det jobbigt nu? Men vi klarar det med galans!!!

2006-02-11 @ 15:23:47
Postat av: Nina

Vad kul att du haft tid en stund farmför datorn.

Du har säkert träningsvärk i armarna ikväll om det blir mycket snöskottning.

Jag säger åt dig ockås: Se till att få en föreställning på eftermiddagen någon av helgdagar´na, för jag VILL inte missa traditionen av Karungiteater.

Lycka tillmed träningarna säger jag till er ALLA som håller på med det och läser detta !!!
Det är säkert intensivt men säkert skitkul oxå, ha det bra !!

2006-02-11 @ 15:35:15
URL: http://anin.webblogg.se
Postat av: joannah

helg? har du semester? om jag inte missminner mig så är det tisdag, snart onsdag tillochmed!

2006-02-14 @ 21:20:41
URL: http://joannah.webblogg.se
Postat av: aegnes

nu behöver du ju inte skriva nytt! =)

2006-02-17 @ 18:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback