Måndagskväll !!!!!

Så har denna helg också gått.
Skottade snö igår och det var tungt och blött, fick byta jacka 2 gånger.
Sedan hämtade Kalle traktorn hos grannen och tog det jag inte orkade skotta, det var knappt att traktorn orkade, så blött och tungt var det.
Man borde skaffa sig en grodmans dräkt för denna årstid, till sig själv och alla ungar på skolan och förskolan.
Har faktiskt läst en hel bok denna helg ( brukar läsa böcker när jag hinner annars)men denna bok var rekomenderad av Elli och den var bra den heter Stjärnor,linser och äpplen att leva med autism.
Har börjat med en annan bok som också verkar vara intressant:En riktig människa av Gunilla Gerland, henne ska vi fara och höra på i Lule den 5 maj jag,Elli,Elisabet och Anna-Lena Iivari, det om någotska blir kul.....
Nu så ska jag gå och hälsa på John Blund, så vi ses !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback