söndags kväll

Har just ätit palt som min kära man hade gjort alltid lika gott. Orkar sitta upprätt utan att det snurrar i knoppen, feber har man ännu så det blir inget jobb i morgon heller, men man har ju vänner som ställer upp (Elli o Agnes.
Sitter och funderar på fredagen o första adventa äventyret( iklassen)har skrivit endel som jag ska visa för Elli när jag kommer tillbaka till jobbet.
Längtar till barnen o de vuxna på skolan , man tittar på klockan o tänker att nu är dom ute på rast o snart ska de gå till gympan osv.
Men är man sjuk så är man, men man kan ändå inte släppa tankarna på dom man tycker om eller hur?
Ska ta en tårt bit som ungarna (de små) har gjort till efterrätt o invänta att jag kan ringa de stora ungarna i Luleå, de skulle vara borta någonstans någon timme till, men ska mamma ringa o hör hur de har det, har man inget hört på hela dagen så börjar man att undra om något har hänt,men är orolig fast de har det bra.
Vi hörs o syns, ha en fortsatt bra kväll!!!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Hej! man slutar aldrig att oroa sej för ungarna...vilken duktig man du har som kan göra palt! Jag skulle ligga hemma i soffan och kolla tv med en god kopp te och absolut inte tänka på skitungarna på skolan eller hönshjärnorna...DETTA SAGT MED HUMOR!!!!...MAN VET JU ALDRIG OM NÅN HÖNSHJÄRNA HITTAR TILL BLOGGEN...

Postat av: agnes

min bloggadress ärr www.aegnes.webblogg.se
hör du av dig under morgondagen ifall du blir borta och jag får jobba fler dagar?
krya på dig nu
kram

2005-11-20 @ 21:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback