Mässan!!!

Äntligen lite ledigt!
Mässan gick bra, men det var ganska svettigt endel.
Många trevliga människor och köpsugna var de oxå.
Många vände och vred på sakerna men mång köpte oxå, min syster sa till mig att sälj mycke spis handdukar åt henne och det gjorde jag.
Har vart hela dagen hos far och grattat honom på farsdag, Kalle var till Boden för att hjälpa sin farbror med hanses bil,mor skjutsade oss (mig,Anna O Anton till teaterträningen) just som vi kom in till skolan så ringde Kalle att han var i korsningen så jag for hem med honom och satte på tvättmaskinen.
Just nu är han o hämtar de små liven hem ska se på medecinmannen o sedan är det bara att gå o sova, vi som syns imorgon vi gör det ni andra får ha en bra natt och en trevlig morgon/Majsan!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag missade som sagt hela träningen... snorhalt väglag och seg unge...men vi kom hem i alla fall!!
ska försöka att ha en bra natt...inga maror som lurar bakom väggarna...

Postat av: elli

Tomt och trist utan dej på jobbet men du har ju en bra "stand in".

2005-11-14 @ 20:11:50
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: agnes

har det inte hänt nåt nytt å spännande som du kan förtälja på denna sida?

2005-11-16 @ 19:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback