Julstök

Ja, ja jag ska skriva lite oftare,men man hinner inte göra allt på en gång.Har städat för att slippa göra det nästa helg.Har rensat på vinden bland de mindre ungarnas grejer o skrot.Det var inte lite skrot.....
På fredag kommer de stora barnen hem och de har med sig sina två kusiner från Luleå, de ska fira jul och nyår med oss.
Så få se om vi kan åka till mor o far över julafton eller om de kommer till oss. Vi är ju ganska många då.
Nu när jag fått allt färdigt så ska jag ta mig ett glas vitt o bara njuta av den och sedan om några timmar gå och lägga mig så att man är utvilad tills imorgon, då har vi teater med 6 o 7 åringarna, de har bjudit in dagisbarnen och fröknarna.
Nog om detta, ha en bra fortsättning på kvällen kära bloggare.

Kommentarer
Postat av: kajsa

Vad gott det lät med ett glas vitt...
jag har bara att plocka lite annars är allt klart, syrran kommer ju i dag och då ska hon baka ett pepparkakshus med oss, ni ska få se det färdiga huset på bloggen sen.

2005-12-19 @ 06:17:50
Postat av: aegnes

du hade väl kunnat hälla i lite vitt i ledningarna, du vet delad glädje är dubbel glädje....

2005-12-19 @ 15:33:20
Postat av: kajsa

Men vad du dricker vin länge.....

2005-12-22 @ 11:46:50
Postat av: joannah

ja..det kan inte ha varit något gott vin =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback