Dan före dan före doppare dan!!!!!!

Sitter med mina små och ska se på Stefan och Krister på 4:an snart.
Skinkan är i ugnen och gosar sig, gud vad jag längtar efter en bit.
Vi var till Kalix för att julshoppa,tillsammans med farmor o farfar.
Hittade de sista klapparna, så nu är man färdig med dessa.
Kalle har åkt för att hämta hemm ungarna från Luleå, han ville ha hem dom redan idag (de skulle ha kommit imorgon)Karolina ringde för en stund sedan o frågade om vi kunde åka till happis imorgon på morgonen och visst ställer man upp på det.
Måste till systemet imorgon åxå, för det tog slut ganska fort och gott var det (Guntrum).
Nu ropar de små att det börjar, så vi hörs kära bloggare!!!!!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Visst var farsen rolig! Jag tror att jag måste ringa Karro om min kamera sen, hon har ju en likadan och min krånglar, fast det är jul....
Jag har skinkan nu i ugnen....

2005-12-23 @ 10:33:06
Postat av: joannah

Hur smakade skinkan?

Postat av: elli

Ja men den var ju jätterolig. Speciellt den där snickarn. Hur många flarror guntrum har du trattat i dej? Berätta om julen. Kramisar

2005-12-26 @ 11:03:10
URL: http://elli.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback